Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

The Versatile Blogger Award!




Η χαρά και η τιμή, απερίγραπτη για την πρώτη διάκριση μας!


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην αγαπημένη μου Κατερίνα που μας ταξιδεύει μέσα από τα κείμενά της και τα πανέμορφα φωτογραφικά της στιγμιότυπα μέσω της σελίδας της Pause Blog για το βραβείο που μας έδωσε!

Όντας πιο νέα στον κόσμο της μπλογκόσφαιρας, βρίσκω την ιδέα των βραβείων αυτών, εξαιρετική καθώς είναι ένας πολύ όμορφος τρόπος για να τιμήσεις ανθρώπους που διαβάζεις καιρό και εκτιμάς τη δουλειά και την προσπάθεια που κάνουν για να φανούν αντάξιοι των περιστάσεων!

Και επειδή βραβεία χωρίς κανόνες δεν γίνεται, σας τους παραθέτω εδώ για να μαθαίνετε και σεις όπως κι εγώ:

Οι κανόνες είναι απλοί, κατανοητοί και απαράβατοι και έχουν ως εξής:

💫 Βραβεύω 15 Bloggers που πιστεύω ότι αξίζουν το βραβείο αυτό για την ποιοτική και όμορφη δουλειά τους.

💫 Μοιράζομαι μαζί σας 7 τυχαία πράγματα για μένα που δε γνωρίζατε μέχρι τώρα.



Υ.Γ. Δεν ξεχνώ ποτέ να ευχαριστήσω και να αναφέρω τον άνθρωπο από τον οποίο παρέλαβα το βραβείο. 


Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν!

Τα δικά μου αγαπημένα Blogs που έχω ξεχωρίσει και πιστεύω ότι αξίζουν αυτό το βραβείο, είναι με τυχαία σειρά τα εξής:







❤ La Mignonette 

E-Woman










Και αφού σας αποκάλυψα τα αγαπημένα μου ιστολόγια, ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω και μερικά, συγκεκριμένα 7 πράγματα για μένα!


Let's do it...!!!


1. Είμαι Λιονταρίνα στο ζώδιο.

2. Λατρεύω τον καφέ.

3. Είμαι τρελά αισιόδοξη.

4. Είμαι παιδί πολύτεκνης οικογένειας.

5. Είμαι τρομερά αγχώδης.

6. Αγαπώ να παίζω φλάουτο.

7. Δεν μπορώ με τίποτα να πω ψέμματα. Και να θελα, καρφώνομαι αμέσως!



Αυτά ήταν 7 τυχαία πράγματα για μένα! Θα χαρώ πολύ να ακούσω ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα ιστολόγια αλλά και 7 συναρπαστικά-τυχαία  πράγματα για σας έτσι ώστε να σας μάθω καλύτερα!!


Μέχρι τότε Take care of Yourself...!!!














4 σχόλια:

  1. Χρύσα μου είσαι από τους πιο ποιοτικούς νέους bloggers που έχω δει και σου αξίζουν όχι μόνο ένα, πολλά βραβεία!! Χαίρομαι πολύ που μοιράστηκες 7 πραγματάκια και σε γνωρίζουμε λίγο παραπάνω!
    Έχουμε κοινά τα 2,3,5 και 7..! Επίσης είμαι λέων στον ωροσκόπο χαχαχα

    Με την πρώτη ευκαιρία γιατί οι μέρες είναι φουλ θα επισκεφθώ ορισμένα από τα blogs που επέλεξες και δεν γνωρίζω!! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου, τα λόγια σου πραγματικά με συγκινούν!
      Χαχα από ότι φαίνεται έχουμε πολλά κοινά ;)
      Εννοείται, θα περιμένω σχόλια σου σχετικά με τα ιστολόγια!!

      Μέχρι τότε...φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Χρύσα συγχαρητήρια για το βραβείο σου, εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμα. Το αξίζει η πολύ προσεγμένη δουλειά που κάνεις στο διαδικτυακό σου χώρο.
    Σύμφωνα με τα εφτά, ταιριάζουμε σε δύο πράγματα πολύ. Έχω ωροσκόπο λέων και είμαι τρομερά αγχώδης. Όπως είχα γράψει κάποια στιγμή, περιμένω μελλοντικά να αποδειχθεί και επιστημονικά πως εισπνέω περισσότερο άγχος από οξυγόνο.
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα λίγο καλύτερα.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. CHRYSA LEIMONI23/4/18, 6:11 Π.Μ.
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου για τα καλά σου λόγια, να σαι καλά!!
      Χαχα θα μπορούσα να πω πως και για μένα ισχύει το ίδιο, αν και προσπαθώ πολύ να αντιστρέψω την αναλογία αυτή...Τι να πεις ελπίζω να έρθει κάποια στιγμή αυτή η μέρα...οψόμεθα...!!!

      Καλή και δημιουργική εβδομάδα και σε σένα εύχομαι!
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή

Stay Tuned

 photo sunsetfacebook_zpsb37eb33f.png  photo sunsettwitter_zps4f1cb7d3.png  photo sunsetinstagram_zpsb21f3486.png  photo sunsetyoutube_zpsd9eeb186.png
Follow

Τα αγαπημένα σας!